söndag 28 juni 2009

Nu är den skickad...

Så nu har jag också anmält mig till mördarmilen i Rättvik(?). Gick upp för mig nu när jag funderade hur i helvete jag ska orka att det känns som ett stadslopp med Mycket asfalt.

Känslorna är blandade mellan nervositet och ren ångest. Känns som om Peace and Love kommer göra sig påmind där runt 2 km för att tynga ner en i Quasimodo stil som ingen armpendling eller näsandning i världen kan ordna upp.

Får hoppas att the Bear också klappar ihop så man har nån att prata med när man börjar gå = )

3 kommentarer:

  1. Ja efter dagens genomklappning funderar jag på om jag ska ta med en ljudbok och gåstavar till Rättvik...

    Nämen det kommer bli kul. En liten roadtrip!

    SvaraRadera
  2. Jag måste lämna WO imorgon. Tyvärr. Har legat nerbäddad halva helgen med feber å snuva... Känner mig extremt ur form för tillfället!

    Jag tar helt enkelt ett ngt längre tävlingsuppehåll än er och laddar batterierna inför vasastafetten. Då jävlar..!

    Vi kanske borde träffas under uppehållet å dela upp sträckorna!? Va tror Ni?

    Ser oxå att ngn har utvecklat "toppen". Till en ny nivå liksom... snyggt!

    /Mackan

    SvaraRadera
  3. Jag väntar med spänning på resultat, jag har kollat på texttv och på aftonbladets sportsektion, men ingenting än, konstigt.

    Men jag kan släppa en liten tisdags bomb så här på en tisdag.. ja, det kan ju inte vara en onsdagsbomb eftersom det är tisdag.. men skit samma, det är oviktigt vilken dag det är. Bomben är i alla fall att jag lurat med mig min bror på att åka Vasaloppet 2010. Det ni

    SvaraRadera