fredag 26 juni 2009

Som att elda för kråkorna...

Så känns mina inlägg. Jag ger och ger men får inget tillbaka. Förutom en norrbagge som har lite att göra på jobbet så verkar ingen annan vara intresserad. Men ack den som ger sig. Jag räknar iskallt med följande laguppställning på tisdag: Björn Getben, Lunke Lugg, Assar HiFi, BigMac samt mig själv. Med lite tur kanske även något gästspel. Varför inte Husbils Eljas? Hur som helst, tisdagens lopp kommer att ställa saker på sin spets. Vart står Björn efter sin otroligt svaga inledning? Har Lunke hållit sin goda form över månadsskiftet? Har Mac sett sina bästa år? Hur påverkar Assars cykling löptekniken? Hur påverkar Peace & Love delar av laguppställningen? Värmeböljan och Björns skägg, en farlig kombination? För honom själv eller för oss andra? Björn och hans tips kan dra. På tisdag är det råstyrka som gäller. Inget lullull. Själv kommer jag mörka min form ända till startskottet på tisdag. Men låt mig säga så här: Första 3 km på tisdag kan komma att bli en klassiker i RW´s historia! En sån sekvens som spelas i slowmotion på avslutningsbanketten ackompanjerad av nån Coldplay låt. Vi anmäler oss själva till tävlingen. No treat. No surrender. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaait!

1 kommentar:

  1. Jag minns att du var väldigt nervös innan Djurmo och har för mig att du påverkat dig själv genom att avslöjat dina hastighetsmotiv i bloggen innan...Måste man skriva mer...?

    SvaraRadera