onsdag 27 maj 2009

Viktig tävlingsinformation!

Vi på på kansliet har beslutat om att man anmäler sig själv till Djurmolunken. Detta gör man enklast via: http://www.dsif.se/DL2009.htm
Vi siktar på att vara minst fem från Running Wild på startlinjen så kom igen och anmäl er!

Nu är vi även anmälda till Vasastafetten. Nu saknas bara ett komplett lag, i dagsläget är vi ca 4-5 pers. Vi behöver 10. Jag lägger ut för anmälningsavgiften (2000 kr) så samlar jag in slantar under tävlingen.

MVH / Kansliet

8 kommentarer:

  1. Om det finns en mycket kort och lättsprungen sträcka kan jag vara med och springa vasastafetten. /Emelie

    SvaraRadera
  2. Härligt att du hittat in på vår blogg Emelie! Självklart sätter vi av en lättsprungen sträcka till dig. Försök även övertala din karl.

    SvaraRadera
  3. Johan på jobbet skulle försöka komma ifrån så han kunde ställa upp på Djurmolunken också, ska kolla med han.

    Kan även ha en deltagare till Vasastafetten, syrrans kille Örjan. Han är även veteran när det gäller denna stafett, har kutat den längsta sträckan i tidigare startfält...

    SvaraRadera
  4. Vi börjar alltså locka till oss lite elitlöpare. Måste betyda att RW börjar bli ett namn inom löpar-Sverige! Fantastiskt! Hur stort kan det här bli?

    SvaraRadera
  5. Djurmolunken blir jag inte med på. Jobbar hela helgen. Ska kolla hur det ser ut kring vasan.

    SvaraRadera
  6. Enligt rykten så ska det sitta guld-inramade bilder på Daniels pappa där i Djurmo. "Champ of 1971", "Publikens favorit '68" med mera.
    En liten press kan man gissa - men jag tror att Daniel kommer leva upp till förväntningarna!

    SvaraRadera
  7. Hmm, jo han hade tydligen placerat sig på 27:e plats där med tid runt 36 min när han sprang när han va 46 år tamefan! Han har också i samma andetag sagt att "men den tiden är det ingen idé att du försöker slå" hehe...

    SvaraRadera
  8. Shit. Nu är det tamejfan upp till bevis. Lura med pappsen till Djurmo på söndag!

    SvaraRadera