lördag 30 maj 2009

Inte så långt som jag hoppats

Har äntligen tagit mig i kragen och sprang en lite längre runda idag i 30 gradig hetta
måste tilläggas. Tiden vart 40:32 och längden cirka 7,3 km enligt Iform.se ´s någorlunda riktiga
mätapparatur. Hade fått för mig att det var en lite mer än 8 km lång vända så prestationen grumlades lite såhär på kvällen kände jag.

Blir 1 mil på torsdag med svärfar inför Djurmolunken så man har en lite längre sträcka än loppet i kroppen, tips från de gamla rävarna. Farsan har också börjat skryta med sina prestationer i löparspåret när han va ung...

2 kommentarer:

  1. Du skummar alltså igenom Björkens inlägg om att karln är skadad, nedbruten, ledsen och kanske kommer missa de kommande tävlingarna och sen lägger du in ett eget inlägg. Utan att kommentera Björkens! Hur tror du han uppfattar en sån sak!? Hur som helst Lunke, du har löpningen i blodet, du behöver inte vara orolig. Ses på startlinjen. I nya shorts kanske?

    SvaraRadera
  2. Det gör inget. Det tog lite hårt igår, men nu repar sig hälsenan bra och jag mår bättre och bättre rent psykiskt. Jag ska klara det här.

    Imorrn kommer jag och stödjer er, kära RW-kamrater! Ska plocka fram morteln och köra lite ikväll. Vill ni ha nandrolon eller ryssfemmor i vattnet?

    SvaraRadera