onsdag 5 augusti 2009

Det börjar dra ihop sig Vasastafetten!

Jag hör från ganska många håll att sommarträningen gått lite trögt. Jag kan bara instämma. Lite löpning och mycket bruköl och trallbygge för egen del. Men, nu måste vi börja vässa formen inför kommande äventyr. Jag håller på med laguttagningarna och det finns vissa luckor att fylla. Så här ser det ut:

Sträcka 1, 9.5 km: Mackan
Sträcka 2, 14.6 km: Klas
Sträcka 3, 4.4 km: Smedh
Sträcka 4, 6.6 km: Assar
Sträcka 5, 11.6 km: Björne
Sträcka 6, 15 km: Eljas
Sträcka 7, 4.6 km: ?
Sträcka 8, 4.7 km: ?
Sträcka 9, 10.1 km: Lunke
Sträcka 10, 9.2 km: Lunkes kompis

Läs mer om sträckorna på: www.vasaloppet.se

Så, två platser finns tillgängliga. Jag har fler namn och det har säker även ni så det bör inte vara något problem. Jag ska kolla upp lite mer info om nummerlappar, tider etc. Återkommer om det / Lagledar´n

2 kommentarer:

  1. Ser bra ut, jag tror pa storvinst i vasastaffeten!

    Sjalv sitter jag pa Irland och laddar infor vasaloppet med ol och dalig mat.

    Men tro inte att jag inte haller koll pa er fast jag ar utomlands!

    SvaraRadera