måndag 30 november 2009

PreCamp på Olympic Center i USA



Det finns inga genvägar. Säsongen 2010 inleddes redan 9:e november med ett träningsläger på USAs västkust. Närmare bestämt Chula Vista, några mil utanför San Diego. Under två veckor drillades jag av "the best of the best" på jänkarnas olympiska träningscenter. Se bild. Redan efter fem dagar fick jag stora problem med min vänstra benhinna som under den gångna säsongen var ett orosmoment. Men, med en fruktansvärd "nålbehandling" av Sannas läkare (Sanna följde med på träningslägret) ser jag nu slutet på mina benhinneproblem. Jag ska i dagarna komplettera denna nålbehandling med att göra ilägg i skorna. Formgjuta sulor till löpardojorna helt enkelt. När man ser hur jänkarna jobbar förstår man att vi i RW ligger en bit efter i utvecklingen. Men det ska bli ändring på det nu. RW ska bli mer amerikanskt. RW ska bli bäst när det gäller.

Losing is a great American sin.

Nu ska jag hem och äta hamburgare. Med BBQ smak. Och fries. Och Cola.

Keep it real playaz. Holla! / K-Las

1 kommentar:

  1. Jag måste ju medge att nu när du är medlem i Färjestads Supporterklubb, ja, då ser möjligheterna till en bra 2010 säsong bra ut.

    Självklart förbereder sig även supporterklubben för nästa säsong, vi har slickat våra sår och ser fram emot i alla fall en bra tid nästa säsong.

    SvaraRadera